Srjedźowěkowske swójbne popołdnjo / Mittelalterlicher Familiennachmittag

Serbski muzej přinjese swětło do ćmy stawiznow!

-> Srjedźowěkowske swójbne popołdnjo z rjemjesłom, hudźbu a zabawu.

Njedźelu, dnja 20.1.2019 witamy wšitkich wot 13 do 18 hodź. na srjedźowěkowske zarjadowanje. Z rjemjesłom, hudźbu a dalšimi překwapjenkami chcemy stary čas wožiwjeć. Tak móžeće słowjanski srjedźowěk ze wšěmi zmysłami dožiwić. Kak so naši prjedownicy drasćachu a kak běchu před wjac hač 1200 lětami žiwi? Što sydaše k snědani abo k wobjedu? Štó zadźěła kak woheń? Wšo to a wjele wjac so pokaza ze žiwjenja Łužičanow a Milčanow! Tuž podajće so z nami na wosebite swójbne popołdnjo do zašłosće!

Das Sorbische Museum bringt Licht ins Dunkel der Geschichte!

Am Sonntag, den 20.1.2019 findet von 13 bis 18 Uhr ein mittelalterlicher Familiennachmittag mit Handwerk, Musik und kleinen Abenteuern statt. Unter dem Motto „Das Sorbische Museum bringt Licht ins Dunkel der Geschichte“ wird das Mittelalter mit allen Sinnen erfahrbar. Wie lebte und kleidete man sich vor über 1200 Jahren? Wie schmecken wohl die Speisen von damals? Wie machte man Feuer? Das und noch einiges mehr wird von der Arbeitsgruppe „Stary lud“ und den Museumsmitarbeitern gezeigt und jeder darf mitmachen. Auf in die Zeit der geheimnisvollen Vorfahren, zu den Lusizern und Milzenern!